Retourneren
U wilt uw bestelling retourneren?
We betreuren het dat u niet tevreden bent met de door DiGusti geleverde producten. Uiteraard kunt u uw artikel retourneren. Om ons te informeren dat u het artikel wilt retourneren kunt u het retourformulier voor herroeping dat u bij uw bestelling heeft aangetroffen invullen en aan ons retourneren. Het retourformulier voor herroeping kunt u ook downloaden via deze link.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen aan ons retourneren. Heeft u hierover verdere vragen? Neemt u dan contact met ons op. U bereikt ons op telefoonnummer 06-13297227 of per e-mail info@digusti.nl.
Van belang om te weten is:
- Recht op annulering/ retourneren: U heeft het ten alle tijde het recht om de aankoop te annuleren binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Ook artikelen in de uitverkoop of actieartikelen mag u terugsturen.
- Retour- en crediteringstermijn: U heeft na de dag van ontvangst van het uw bestelling 14 dagen bedenktijd. Vanaf het moment van annulering moet u de aankoop binnen 14 dagen terugsturen. DiGusti betaalt u binnen 14 dagen na het bericht van de annulering het bedrag van uw bestelling terug. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
DiGusti hanteert het onderstaande wettelijke beleid met betrekking tot retouren:
- Als de ondernemer de melding van herroeping door de consument op elektronische wijze mogelijk maakt, stuurt hij na ontvangst van deze melding onverwijld een ontvangstbevestiging.
- De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.
- De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
- Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.